Onsdag

Hellu

Kyle vaknade halv tio idag :O jag blev chockad när jag vaknade och kollade på klockan. Vid halv fyra kom vi hem till Laura för att kolla hennes nya lägenhet. Den var liten och mysig helt perfekt för en pers. Sen gick vi hem till mamma och hämtade min laddare till mobilen. Nu kollar jag på dirty sexy money..Jonte spelar som vanligt. Han är beroende det är jätte tråkigt och jobbigt jag önskar att det spelat går sönder av någon konstig anledning ^^
Ihelgen kommer malin,ne och chrille hit, vi ska bjuda dom på mat så ska neo och kyle få leka i bollhavet :) sen på lördagen så är det alla hjärtans dag, så ska jag och jonte på bio. Äntligen bara han och jag..det var på tiden. Få se om det blir av med.

Imorgon ska jag försöka jobba..får se hur det går med min förkylning. Hoppas det går bra.

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback