fredag

Hej alla.

Idag fick jag väcka kyle på morgonen halv nio, jag vakade inte förens då och så såg jag att jonte fortfarande låg kvar i sängen och har blivit sjuk så han inte jobbar idag. Så vi fick stressa lite på morgonen men vi kom i tid.
Sen var jag på arbetsförmedlingen på möte, innan de så ringde de ifrån bemanninen och frågade om jag ville jobba tors och fredag på ringblomman. Så klart ville jag det :)

idag åt vi kyckling och klyftpotatis, och på kycklingen så var det krossade grill chips, lät helt skumt och äckligt men de var faktiskt gott :P Idag har jag inte mått så himla bra heller, inte sjuk eller så men känslor.
Aja får väl gå och lägga mig nu och vila lite så jag blir frisk någongång.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback