tisdag

Hellu,

Innan idag när jag skulle väcka kyle så somnade jag själv en liten stund...-.- Hoppas kyle kan somna ikväll nu bara för det! Haha.  Annars så har jag dammsugat här och plockat undan lite, och imorse så var vi på BVC med kyle, han väger 12,700 och är 88,6 cm lång ;) stora killen nu ju!. Han blev lite ledsen när han var tvungen att ta av sig alla kläderna när det var lite kallt där inne i rummet men det gick över sen när han fick leka lite med båten som finns i väntrummet :).

Sen åkte vi till netto och handlade fika för mormor skulle komma hit och hälsa på, tintin med men hon sov väl som vanligt..Kyle tyckte det var jätte roligt att mormor var här han sa hela tiden "lena lena lena" .

Annars har vi inte gjort ett skit idag haha har fan inte orkat.
Denna låten dansade jonte och kyle till innan dag :) ( style of eye-grounded)


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback