Söndag

Hellu,

Vaknade inatt av att kyle stod jämte mig och ville komma upp och "nana" mellan oss. Så de fick han sen vaknade han klockan nio igen :) Inte konstigt med tanke på att vi kom hem halv tolv igår kväll. Var ju på kräftskiva hos roggan. Det var jätte mycket barn där så kyle var ju upptagen hela tiden med att leka med en hängmatta som roggan hade.
Sen köpte vi lotter osv, jag vann en godispåse haha.  Vi hade iaf trevligt :).

Idag så har jonte och kyle varit i veinga nästan hela dagen de åkte vid 11 och kom hem vid halv fyra, då hade kyle somnat i bilen så vi lät honom sova till 4. Sen åt vi middag och efter det så kom chrille hit och drog nätverkssladdar och borrade 7 hål åt oss.  Jag har spikat upp alla sladdarna på listerna nu så det ser myyycket bättre ut än vad det gjorde innan med sladdar som låg tvärsöver hela golvet, Har ju inte gått och dammsugat ordentligt ens.

Michelle kommer nog hit senare så ska vi kolla på film.

Nu ska jag lägga kyle. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback