Fredag

Hellu bloggen,

Idag vaknade vi vid 7 så vi behövde inte stressa imorse :) Idag var det liiite lättare att lämna kyle på dagis. Han hade haft jätte kul hela dagen och ätit två portioner lasagne. Så när vi cyklade hem så var han helt utpumpad och somnade precis när jag tog upp honom och sov sen i 1½ timma. Under tiden så kom michelle hit och skulle hämta sina pengar meen hon GLÖMDE dom haha. Ser dom här nu vid datorbordet.  Iaf, vi spelade kort typ 2 timmar. Hon lärde mig 2 nya spel och jag henne 2 ;).

Pontus kom hit också en liten stund innan han skulle på två våningar till sin "tjej". Det är skit lustigt, vi var ju och kollade på en lägenhet på 4 våningen, men fick inte den för att någon som bodde inom anna bostäder ville ha den så då får dom förträde, så vi kollade på denna lägenheten istället och fick den, men iaf så visar det sig nu att pontus "tjej" bor i den lägenheten på 4 våningen. haha.

Iaf när jonte kom hem så åkte vi och handlade, köpte nya p-piller de som jag hade innan trivdes jag inte så bra med men de kostade bara 120 kr dessa kostar fasen 168 :O. Jaja, åkte hem sen och åk kvällsmat, kyle åt även bra där. Sen duschade jonte med honom och nu sover han sött i sin säng :). Han somnade iofs för 2 timmar sen men ändå ;).


<3

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback