måndag

Hellu,

Idag har jag jobbar från halv nio till halv fem, sen cyklade jag direkt och hämtade kyle sen hem till mona. Där åt vi potatisgratäng med en skitgod marinerad fläskfilé har jag för mig det var. Det var jäätte gott, sen blev det marängswich eller hur det stavas till efterrätt.


Kyle lekte runt och hade sig till slut krossade han en kruka den busen. Han är verkligen på allt. Sen när vi kom hem så gick han själv till sängen och sa "nana" och försökte klättra upp men de gick inte så bra så vi bar ner honom i sängen och gav honom vällingen.


Jonte är ute och går med chrille. Jag sitter här bara har plockat undan lite granna ska fortsätta snart igen. Sen ska jag nog lägga mig.


Imon är det jobb som gäller sen vet jag inte vad jag ska göra när jag kommer hem, antagligen ta det lugnt och försöka prata så lite som möjligt för har fått en blåsa längst in på tungan så de känns som jag har skit ont i halsen :/


Kommentarer
Postat av: Elena

Ja, den stora kärleken :)

Postat av: Michelle

marängswiss är ju glass Nina :O hehe

2009-05-04 @ 12:11:51
URL: http://michelle-h.blogspot.com/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback