fredag

Hejsan,

Idag vaknade kyle tjugo i sju. Lite tidigt för att vara honom. Men han ville upp då iaf. Sen ville han ha "lili" - välling, och kolla på walle.

Nu är han iaf på dagis, ska hämta honom om en och en halv timma innan dess ska jag plocka undan lite här hemma och fixa tvätten. För ska tvätta klockan 12 idag.

Ikväll blir det grillning på stranden. Med michelle, martina, tintin, natha och sanela :) Annars då? Nej ingenting tvätta till fyra sen hem till mamma/tintin så fort jonte kommer hem typ.

Igår var jag med michelle lite, vi möttes på netto sen gick vi hem till henne och pratade lite sen följde hon mig ääända till feta greta. (Det är en bra bit).

Just det sökte in till omvårdnad igår. Så det blir skolan till hösten antagligen! Kul kul.

Nej nu ska jag börja lite här hemma!! :D


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback