vv

Hej!

Kyle vaknade som vanligt vid halv sju idag :) han vaknade inte inatt och det var så skönt!
Vi åkte till stan senare efter att han hade sovit middag, mötte upp martina, sen stack de två till en lekplats så länge medans jag var på intervjuen, det gick jätte bra, jag fick jobbet! Samma med Pauline som var på intervju efter mig! De sa att de behövde mycket folk nu ^^

Ja sen gick vi till pippi lekplatsen och var där ett tag, kyle bajsade så klart vid fel tidpunkt, och så kom de ända upp på ryggen så han fick bajs på tröjan -.-
Sen kom jonte så lekte de lite sen åkte vi hem, så badade kyle och nu ligger han och sover.

Jag ska nog duscha snart jag också, jaag är skit kall så vill värma mig lite grann!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis grattis!! Fan va skoj att du fick jobbet!

2008-09-09 @ 20:55:07

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback