In the ayer

Hej!

Ett tag sen jag skrev nu ja, men har inte hunnit helt enkelt.
Ja vad har hänt sen sist, jag har börjat min praktik där är jag ju hela veckorna, sen jobbar jag ju kväll på concilia. Det gör jag inte varje dag utan bara 2-3 gånger i veckan.
Idag var jag ledig dock, så då umgicks jag med kyle heela dagen. MYSIGT. Ja iaf, imon ska jag jobba igen.
Nu snart ska jag duscha snabbt sen ska vi kolla på dexter här hemma!

Tänkte skriva lite om kyle, om hans rutiner och vad han har lärt sig på sistone.

Han vaknar vid 6-6,30 och då får han välling, vid 8 får han frukost, sen vid 10 ca får han någon frukt eller ett smörgåsrån, vid 11,30-12 blir det lunch, sen så sover han middag oftast 2 timmar, sen när han vaknar så får han lite mellanmål. Sen blir det kvällsmat vid 17,30-18,00. Sen vid 7 välling och sovdags.

När han är på dagis så ser det ungefär likadant ut.

Han kan gå riktigt bra nu, lite lite ostadigt fortfarande, men de kommer det också.
Om man frågar honom "var är näsan" så pekar han på min näsa.
Han har lärt sig att åka på sin bobby car riktigt bra nu. Så han kommer någonstans med den.
Han kan äta jätte bra själv nu, han kan inte helt själv än men de kommer också ;)
Han säger "ta" när man ger honom något. Och sen så pratar han ju sitt egna lilla språk som låter skit kul. :D
Klättrar som en apa överallt också. Kan klättra upp för soffan och upp för sängen och ner därifrån.
Tända och släcka såna lampor som hänger på vägen, såna små knappar på sladden eller hur man ska förklara ^^ kan han också tända och släcka.

Ja han kan en massa redan min lilla bebis...Jontes jobbarkompis var här i går, så idag på jobbet hade han sagt till Jonte att Kyle inte ser ut att vara 1 år han ser äldre ut för sin ålder, att han inte är någon bebis längre :(

I helgen så ska jag nog förhoppningsvis ut med michelle och martina om hon skulle med hihi. kommer bli skitakul! :D

Nej nu ska jag faktiskt duscha och göra min frukost och mat tills imon. PUSS HEJ.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nina

Så säger folk om min Hugo också, att han verkar va äldre än va han är. :)

Hur gammal är Kyle?

Postat av: Nina

Hehe ja det är lite trist, är så mysigt när dom är bebisar, men men. :P

Aha, Hugo är 11 månader. :)

2008-09-23 @ 14:33:00
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback