:)

Hejhopp, nu ligger jag här i soffan och lyssnar på musik. Jonte spelar tvspel med mange och kristian genom live, han har fått en sån "spelstol" som han kallar den utav jobbet, så i den sitter han och spelar ^^
Det gick bra på utbildningen, börjar jobba redan imon så det kommer bli spännande :D Sen jobbar jag på söndag också!
När jag kom hem ifrån stan så kom Jonte också hem en liten stund efter, så då stack vi till eurostop för Jonte skulle fixa nytt batteri till sin klocka, men de hade inte de där så vi åkte till stan. Efter de så mötte vi chrille vid den nya barnvagnshuset, åkte sen hem till dom så fick barnen busa lite, mest malins hund som busade;) söt som den är!
Sen hem igen och kyle fick pyjamas på sig och ny blöja och välling sen somnade han på direkten:P

Imon ska jag klippa mig halv tio, sen se om kyle får stanna på dagis till 5 då jonte kommer hem. Eftersom jag börjar jobba halv tre imon. Annars får mona ta honom :P (det var hon som sa de)  ^^

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback