1

Hej hopp!

Åkte till pippi lekplatsen innan för att kolla hur den såg ut, den såg ju iaf lite rolig ut. Ska dit i veckan med malin, chrille och neo
Kyle sover just nu och jonte spelar tvspel ^^ jag ska snart duscha.
Mår lite bättre nu också! asskönt :D

Innan när vi var på väg till lekplatsen så ringde de ifrån concilia, de undrade om jag fortfarande var intresserad, så klart var jag det, så jag ska på arbetsintervju imon vid kvart i 3. Trodde inte de skulle ringa mig, men som sakt tänker man inte på de så händer de oftast :P Så nu är det bara till att hålla tummarna :).

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu har jag lagt upp en ny filmrecension på min blogg, spana gärna in den om du vill :)

Postat av: Anonym

:)

2008-09-09 @ 11:54:29
Postat av: Pauline

Vi får hålla tummarna för oss två i eftermiddag :)

2008-09-09 @ 13:32:20
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Robert Nehmé

Idag finns det hur många olika företag som helst som har börjat med "rosa produkter" för att få sin försäljning att öka. Företagen går i plus och vi gör en god gärning när i konsumerar. Frågan är bara, kan vi människor inte skänka pengar för en god gärning utan att få något tillbaka eller måste vi hela tiden få något materiellt tillbaka för de pengar vi lägger ut?



Xoxo // Robert Nehmé

2008-10-16 @ 16:03:35
URL: http://mrmrs.se

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback