Torsdagkväll

Godkväll!

Sitter här nu skitmätt, jag och jonte åt sent, vääldigt sent.
Duschade innan med kyle det slutade inte bra säger jag bara. stack ut med michelle sen, gick till eurostop handlade lite frukost som jag kan ha tills imon, sen postade jag en grej till polisen.
Sen stod vi utanför mig i ca en timma och pratade, det var mysigt, fast kaallt ^^.

Kollade nyss på "låt den rätte komma in" trailen, så braaaa den verkar vara vill se den! MEn så klart verkar den inte komma hit till halmstad, bli så trööött på det!
De har till och med premiär i amerika :D den måååste vara bra! vampyrfilm är det och jag ÄLSKAR vampyr filmer.

Imon ska jag och martina till verona och äta fin mat, och bara umgås.det ska bli mysigt.:D

Nu måste jag sova ifall jag ska till praktiken imon.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback