torsdag

Godmorgon!

Sitter här just nu som en zombie och kollar på vakna med the voice, kyle leker fin jämte. Han vaknade vid 7 kan man säga eller ja tidigare men somnade om lite då och då tills sju,
Han vaknade i natt vid 1 och var vaken ända till halv tre...det var jobbigt. Sen tog Jonte upp honom i sängen så gick han ut ur rummet kyle...
Så frågade jag honom varför han tog upp honom så sa han bara "jag trodde det var morgon" haha sööt.
Jaja, ingen praktik idag heller, kyle bajsade 3 gånger innan, och det var inte fast kan jag säga er och inte brunt heller för den delen ;)

idag ska vi bara vila, jag känner att jag börjar bli lite sjuk. Har ont i halsen och är lite halvt förkyld..

Nu - Frukost!

Kommentarer
Postat av: Martina

Den pojken är sjuk mkt nu. Hoppas de blir bättre. o hoppas du kan imorgon fast du är lite små seg?:=


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback