torsdag

Godkväll!

Sitter här i soffan just nu och kollar lite halvt på jonte när han spelar med kristian. Stoffe är här också han sitter här jämte och äter en kebabpizza med pommes på!.
Praktiken gick jätte bra idag, lite trött i början bara har inte varit där på hela veckan pga kyle så det var lite tufft.
Ing-mari kom dit och sa att allt såg bra ut, hon tyckte att jag hade varit duktig med mitt arbete och såg att jag anstränger mig, och var jätte glad över det.
På praktiken så fick jag ta dubbel bemaning själv med min hanledare, annars brukar vi vara tre, men det var bara jag och hon, det gick också jätte bra, hon sa att jag var jätte duktig så det var skönt att höra faktiskt! :D

Imon börjar jag 15 igen till 22, får säkert sluta tidigare. Så idag missar jag inte criminal minds :D

Kyle var så söööt när jag lämnade honom på dagis, han bara gick direkt in till ett rum och hämtade en leksakssked, kom ut igen och sa "namnam" haha sen vinkade han bara och sa hejdå, också en annan liten kille sa "hej då mammamina" haha sööt! Men sen när jag öppnade dörren så fattade han att jag skulle gå på riktigt så han sprang fram till grinden och gnällde pyttelite sen så bara tittade han på mig. Så det var skönt att det inte blev något skrik :D

Nu ska vi göra mat här hemma, jag kom ju hem för en liten stund sen så vi får äta nu;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback