Tisdagkväll

Nu sitter vi här i vardagsrummet, Jonte spelar och jag sitter här och lyssnar på musik, "in the ayer" just nu :D tänker bara på oth när jag hör den låten :P haha.
Iaf, kyle bajsade precis när jag hade skrivit de inlägget tyyyp, det var hårt :D också har han bara bajsat en gång idag, och inte 5 :D ätit som han ska och mycket :D

Iaf vi stack in till stan innan med tintin hon skulle fixa ny mobil sen efter det så stack vi till öppna förskolan var där ett tag, sen stack vi heem! Städade undan lite här hemma, sen snart ska jag göra mat till mig och jonte har inte gjort det ännu :O sen är de desperate housewives som gäller :D

Nej nu måste jag pyysa!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du får en bra onsdag!


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback