Onsdag

Hejsan!

Idag vaknade kyle precis innan klockan ringde imorse.
Det var mysigt att ha honom i sängen imorse också han kröp inte runt som han brukar. Han knäade dock jonte på pungen så sa jonte "aaaj" så kröp kyle iväg och sa "aj aj ajaj aaaj" hela tiden ^^ haha det var kul.

Annars har jag bara vilat hela dagen, kyle tog skolfoto idag. De sa att han hade varit jätte duktig!
Chrille och jonte stängde nyss in sig i kyles rum för att träna så det kommer nog att lukta gott där sen :O haha.

Jag och kyle ska snart duscha sen ska han få kvällsmat sen sova. Han är redan trött så måste uppehålla honom lite grann.
Imon är det praktik igen ända tills söndag är det bara kväll som gäller. Det ska bli skönt ändå.

Nu måste jag gå, för  som protest för att jag sitter här så river kyle ut alla grejer ifrån vardagsrumsbordets lådor :P

Kommentarer
Postat av: Martina

Han vet hur man gör så att man får uppmärksamhet haha

Postat av: Malin & Neo

visst är det irreternade att dom köper sånt och har det på deras rum? =P Massa leksaker och sen en träningsbänk liksom :P haah. den ska ut sen.

2008-10-15 @ 22:57:07
URL: http://neo070902.blogg.se/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback