Onsdag

Hejsan!

Redan onsdag, dagarna bara flyger förbi..Kyle vaknade 6 idag men ville nog bara ha välling för sen vid halv sju somnade han om och sov till halv 10. Så det var sköönt.
Idag börjar jag jobba klockan 17 så ska lämna kyle på dagis innan. Sen jobbar jag till 22 så det är inte så farligt.

Vad har hänt sen jag skrev sist då? hum,, nej ingenting faktiskt, det är bara jobb, praktik och dagis.
I måndags var jag förresten med Martina och Laura. Vi gick lite på stan sen åt vi på en mysig pizzeria, sen till bibblan så fick kyle leka lite där tills Jonte ringde och sa att han hade parkerat. För vi skulle kolla på en lägenhet inne i stan. En stor 3 a. Så den tackade vi ja till, så får vi se hur det går nu. Hoppas.

Kyle har ett litet sår precis vid ögat som han fick igår när han trillade och slog sig i chrille och malins vardagsrum :(

Ska se vad vi ska göra ihelgen också,. något kul tycker jag allt.
Imon ska jag jobba till nio samt fredag och söndag.

Jaha, ja nu ska jag nog mysa lite med kyle han står här jämte mig och dammsuger ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säger inte vart han jobbar men killen min han har en som heter så på jobbet. Å han åkte med ja:)

Postat av: Lisa

Hehe jaha så så låg det till:D Var tydligen jätte fint där. Vill med dit någon gång:)

2008-10-01 @ 20:40:40
URL: http://linedancelisa.blogg.se/
Postat av: Malin & Neo

ja veet :-( dumma vardagsrums bord :-(

2008-10-01 @ 21:00:08
URL: http://neo070902.blogg.se/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback