Måndag

Godmorgon!

Ny vecka redan, Måndag idag, kyle sover nu igen min sötpropp.
Han vaknade klockan 5 idag, iofs är klockan 6 för honom, men ändå det var lite strängt men vi låg kvar i sängen till kvart i fem..
Han har ätit bra me frukost iaf, två mackor och yoggi :)

Idag ska jag träffa min handledare istället för i fredags, förhoppningsivs blir det av idag!
Annars ska jag bara vila har ondare i halsen idag än vad jag hade igår..:/ HOPPAS inte att det är halsfluss...men då borde de kommit på direkten tycker man och inte kännas så här "lite" hela tiden.

Igår var chrille och malin här :D vi skulle äta tillsammans , alltså någon mat vi hade gjort själva men de blev inte av så vi beställde pizza :P Kyle och neo är så söööta, de sprang och jagade varandra i hallen och så skrattade båda jätte högt :D haha det var så sött!
Så klart ska de leka med exakt likadana leksaker, de som gällde igår var sopkvasten, mitt läppglans, borsten och hem telefonen ^^ haha

Nu ska jag äta frukost sen vila tills han vaknar.

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback