Måndag

Hejsan!

Nu sitter jag här lite,kollar nyss på xena..var ett bra tag sen man såg de;)
Iaf, vaknade idag vid kvart över 6 av att kyle vaknade, så skulle jag bara ta på mig snabbt innan jag tog honom, så höde jag honom ´hosta sen spy, så jag sa till jonte att han skulle tända så hade han spytt i sängen :( så tog jag ner honom på golvet för att torka av honom så pydde han två gånger till och sen en gång till i soffan men då kom de bara på hans tröja. Men har fått bädda om hela hans säng och luftat i hela sovrummet nu på morgonen.

Han har också bajast 3 gånger redan jätte löst och luktar skit illa :S Stackare. Har fått i honom lite saft och en yoggi än så länge iaf. Han vill inte ens dricka vatten :/

Idag ska jag plocka undan här hemma bara, sen skavi tvätta mattor och ta ny tvättid till kläder nu i veckan förhoppningsvis!

Helgen har varit bra, i fredags så kom jessica och mange hit vi kollade på "the strangers"den filmen var faktiskt bra!  lördags hade anton fest, lyckad som vanligt, och sen i söndags så gick vi hem till mona och så beställde vi pizza och åt den där med henne!. Det var mysigt.

I veckan så händer inte alls mycket ska mest praktisera tors-sön antaligen så ska jag jobba kväll. Det är ändå skönare med kvällar tycker jag .

Ja, sen har det nog inte hänt så mycket mer, så nu mååste jag äta något!


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback