Måndag

Heeej alla!

Sitter här just nu och försöker vakna. Kyle vaknade tusen gånger i natt vet inte riktigt varför. Men iaf.
Igår tvättade vi, fick iaf tvättat två maskiner med kläder,resten påslakan, underlakan och handdukar :P
Mona ska ta lite i morgon så v blir av med lite till, sen på onsdag ska vi tvätta igen!

Jessica och mange var här igår, det var trevligt, de ville kolla på indiana jones men jag ville inte men vi kollade ändå, och den sög stängde av den efter en stund. Så stack jonte och mange ut och kollade  på deras nya bil,jag och jessica kollade på supernatural.

Idag vet jag inte vad vi ska göra,jag är ledig och kyle är gnällig....jagska nog städa lite här hemma, sen försöka gå ut lite med så vi får frisk luft.
Hopp får väl sätta igång nu då!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback