Fredag

Godmorgon!

Kyle vaknade halv sju idag, men deberor på att han vaknade någongång inatt och inte ville somna om riktigt.
Men nu är han pigg och leker här jämte mig.
Jonte ringde innan och berättade att kyle är "tillfälligt laktos allergiker" därför han har diarre så mycket. Så i två veckor kanske mer ska vi ge honom allt mjölkfritt.

Sen när jonte slutar så ska vi handla lite nya produkter till kyle, bla solhavremjölk eller vad den hette, som han kan ha som vlling men de tror jag inte att han kommer dricka men det återstår att se ikväll ;)

Nu snart ska jag ta med mig kyle till min praktik och hämta papper och säga hej då:P


Kommentarer
Postat av: Martina

Simon hade de med laktosen ju. Har fortfarande kvar ägg tror jag.


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback