tisdag

Godmorgon!

Kyle vaknade för en timma sen, så idag fick jag ingen sovmorgon. Men det gör ingenting faktiskt.
Snart ska kyle få frukost, sen ska vi göra honom iordning för dagis. Sen när han kommer hem så kommer också Laura hit. Vet inte riktigt vad vi ska göra än, men vi kommer väl på de så småningom. hihi.

Kyle lekte nyss med kattsi faktiskt, han la sig under en ikea påse ni vet en sån stor blå, så satt kattsi jämte och tog på påsen med sin tass så skrattade kyle jätte mycket ^^
Hans förkyldning börjar bli lite bättre nu iaf, rinner inte så mycket längre.

Idag kommer desperate housewives, sen christine, så då har jag något att göra ikväll ;)

Drömmde en sån konstig dröm inatt, känns nästan som den var verklig ^^ så nu efteråt känner man sig helt skum:s det är konstigt vad drömmar kan göra så man känner :O

Jaja nu känner jag en lukt här så måste byta blöööja ;)

Kommentarer
Postat av: Michelle

De där med drömmar känner jag igen.. de påverkar mig jätte mkt, jag kan bli arg typ.. vad drömde du för något??

Postat av: malin & Neo

Jag drömde att Kyle var vår son och Neo var er (:

2008-11-11 @ 18:19:08
URL: http://neo070902.blogg.se/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback