onsdag

Godmorgon!

Idag vaknade kyle i vanlig tid, eller a han vaknade halv sju sju, minns inte riktigt när. Men sen efter en liten stund så bajsade han...........det raaaaann som bara den man kunde ju fan hälla ut de eller vad man ska säga (A) ursäkta till er som kanske inte tål sånt här nu. Så det var bara att sätta honom i badet, så han har badat nu i 20 min kanske, han ville absolut inte komma upp, han älskar att bada. Så han kommer väl somna på dagis sen när han är där kan jag tänka mig. Men ska säga att de ska hålla honom vaken så han sover lite längre middag och så han somnar ikväll.

Igår köpte vi ny tv, de är en sony 46 tum . Den är stooor och fin :D Laura var här också igår, vi kollade på våra bästa år och gossip girl, kyle vaknade sen efter 3 timmar ungefär och åt en massa peppakakor, och bara var söt! haha. Sen stack jag och kyle till eurostop med Tintin. Där handlade jag vantar och lite mat till kyle.
Kyle har förresten lärt sig säga Tintin ;P Säger man till honom "säg tintin" så säger han "titi" hihi det är sött.

Idaag så ska vi plocka lite här hemma, sen kommer väl pontus hiit, sen så ska vi kolla på lägenheten ikväll igen! Och sen kommer greys anatomy :D.


Nu ska vi äta frukost, sen blir det dagis!


Kommentarer
Postat av: Martina

Inte konstigt om han var lös i magen, om han åt många pepparkakor som du skrev ;)

Postat av: Carro

sv : Jaså du, det gör du? ;)

2008-11-16 @ 15:41:25
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Erika - mamma till miliam

sv: haha då är det inget ovanligt då i den åldern ^^ bara jag själv som tycker det är tidigt ^^

2008-11-16 @ 15:44:54
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback