Torsdag

Godmorgon!

Kyle vaknade klockan 6 idag :D så han sov alltså från kvart över 7 till 6 :D vaknade någongång bara som han brukar göra. Det måste ha varit skönt för honom också. Den nässprayen var skit bra ju! Så idag mår både han och jag liite bättre, efter att vi har fått sova en hel natt utan en massa avbryt.

Jonte var skit förkyld nu på morgonen dock..hoppas det blir bättre sötnos!

Idag ska jag och Kyle träffa Martina istan , vi ska gå runt och kolla lite, eftersom det är "sture på stan" hihi. Det menas med att sturegymnasiet är på stan och gör olika aktiviteter. :)
Så vi ska gå och kolla vad Tintin gör. (Barn och fritid)

Senare idag veet jag att vi skulle göra någonting men jag minns inte vad det var..som vanligt. Måste fråga Jonte om det :P

Kommentarer
Postat av: malin (neos mamma)

Neo har också sånt näspray. han fick det förra gången han var förkyld :D Puss på er


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback