Onsdag

Godmorgon..

Kyle vaknade vid 1 inatt. han bara skrek och skrek och skrek, tillslut somnade han och vaknade till och från några gånger sen sov han ända till kvart över 6.
Så idag har jag en riktig huvudvärk och är förkyld som bara den :P Kyle är också förkyld som fasen, Jonte med. Hela familjen rättaresagt :P TUR SOM FAN ATT DET GÅR ÖVER säger jag bara. Aldrig att jag hade pallat med såna här nätter hela livet..eller ens några veckor.
Stackars dom med småbarn som har kolik eller liknande..

Jaja just nu kryper Kyle runt här inne och jagar en rund skrikgrön färg :P Jag sitter här och har skit ont i huvudet och nääsan :( haha måste bara klaga någonstans :P
Kyle ska få frukost snart och sen ska jag se omhan vill sova en liten stund till..man tycker ju att han vill de eftersom han sov så dåligt inatt.. menmen de återstår att se.

Igår köpte vi en cykelstol till kyle. Så idag ska vi cykla :D

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback