Onsdag

Hej!

Redan onsdag :O var ju nyss onsdag - valborg när vi var i veinge :O tiden går snabbt!

Jaja, idag vaknade kyle innan 6 igen, la honom i vår säng men då ville han inte somna om bara låg och vände sig hela tiden, pillade lite på jontes rygg så trodde jonte att det var jag så han sa "nina sluta" rätt högt så kyle blev lite rädd, så han somnade som sagt inte om. Sen ringde klockorna också..Så vi låg i sängen iaf till halv 7.

Snart ska kyle få lunch, sen ska vi väl gå ut lite. känner att jag måste röra på mig.
På torsdag ska jag och Kyle träffa Martina :D vi ska fika ute någonstans, hoppas det blir fint väder. Laura hänger också med om hon vill :D Minns inte om hon sa ja eller nej . Mitt minne...

Innan vi går ut måste jag plocka undan lite här också. så det blir väl att vi går ut efter våra bästa år :P haha. Så spännande nu ju :D.

Kollade så klart på One tree hill och Gossip girl igår ;) Sista meningen som Serena säger i gossip girl är " i killed someone" Spännande  :D.

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback