Tisdag

Hejsan!

Usch jag har ingenting att göra är uttråkad, fult väder nu hade tänkt gå ut men orkar inte om det börjar regna när vi är ute för vagnens regnskydd passar inte riktigt....:(

Har träningsvärk i magen ocksååå :P fast jag har faktiskt redan tränat idag :L SÅDESÅ JONTE! om du nu läser detta ^^ hihi. Gjorde 20 mer situps än igår :P hihi. aja. Vill ha en träningscykeeeel, måste kolla om de finns någon billig billig någonstans :P

Idag fick kyle rotfrukter med kalvkött, det var uppskattat och mango och bananpure till efterrätt :) gott gott :P
Just nu sitter han i sin säng och leker, det gillade han skit mycket säkert roligare än att sitta på golvet :P haha undra varför :P

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, visst är den fin! :) Den kostade 5000:- då fick vi med en skötväska i samma färg också! :)

Postat av: malin & neo

Jag är inte säker. men jag tror inte att chrille ska ha sin mortioncykel =)Om vi nu flyttar så tar vi ju endå med den upp. så du kanske kan köpa den av honom :) han ska nog inte ha mycket för den.

2008-03-12 @ 23:24:35
URL: http://www.neo070902.blogg.se
Postat av: Tu Madre

haha , tacka morgonvällingen , lite leksaker och morgon-bolibompan så kan man ligga och snooza en stund :)

2008-03-14 @ 07:48:49
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Olivia

Sycklar är fan skit dyra, hittade presis din blogg när jag sökte på blogg hjälp, jag evt att det inte hör hit men jag skulle älska att få hjälp med min header, jag har bara paint att arbeta med.

2008-03-14 @ 16:59:15
URL: http://oliviavr.blogg.se

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback