Tisdag

Åh! Solen skiner och det är inte skit kallt ute :D
Har precis kommit hem ifrån nyhem :P Var på Bvc  och sen efter det ho mormor  och hälsade på lite :)
Allt såg jätte bra ut med honom, vi hade e ny barnmorska som jag faktiskt tyckte va mycket båttre '^^ haha. Aa men han hade gått ner lite lite i vikt eftesom han har varit sjuk, menhan har vuxit 2 cm :) Så nu är han 72 cm lång och väger 8090 så det var inte såå mycket han hade gått ner ändå :) 

Jag ska snart plocka undan lite här så det ser hyffsat bra ut när malin och neokommer :P hahah. Kyle sitter här jämte mig och tuggar på ett smörgåsrån :P
Nej nu måste jag fortsätta.

JAG ÄLSKAR DIG JONTE MEST AV ALLT, OCH JAG SAKNAR DIG SKIT MYCKET JUST NU!!!

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Vad bra att du fick svaret i min blogg :) Så länge barnet håller sig i kurvan är det lungt.

Postat av: jessica

TACK för skitbra hjälp :D

2008-03-07 @ 01:25:42
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Marie , Williams Mamma!

ja jag förstår inte det , det är ju när man får barn som livet börjar ?! :)

2008-03-07 @ 12:24:05
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback