The eye

image250Förresten, filmen igår som vi kollade på The eye. Den var faktiskt jätte bra. Tyckte iaf jag.

Den handlade då som sagt om en tjej som har varit blind sen hon var 5 år, för hon och hennes stora syster lekte med smällare.
Kommer inte riktigt ihåg exakt hur många år senare som hon skulle göra en transplantion, men ja efter många år så gjorde hon en hornhinnestransplantion, hon fick alltså någon annans ögon.
När hon började se, så såg hon saker som inte fanns, men hon visste inte vad de var från början, efter ett tag märkte hon att hon kunde se döda, döde, saker som har hänt och ska hända.

Hon såg inte sig själv i spegeln heller, utan hon såg den tjejen som hon fick ögonen av.
Hon fick reda på  vem ögonen tillhörde innan, så åkte hon till hennes hemland och tog reda på varför hon dog osv.

Filmen var riktigt bra tyckte jag. Den rekommenderas! Kolla på den! 

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

jag har inte fått det än, ska skriva teorin den artonde :)

Postat av: J&E

Vad snygg kappa hon på bilden hade!

Svar: Japp :> Planer för dagen?

2008-03-29 @ 10:43:51
URL: http://beautifulbeatific,blogg.se
Postat av: Anonym

haha, tack ^^

2008-03-29 @ 11:19:30
Postat av: malin (neos mamma)

då ska vi kolla på den =P

2008-03-29 @ 11:55:02
URL: http://www.neo070902.blogg.se
Postat av: Frida

Hej!
Jag måste bara fråga... hur gör man för att kunna skriva text bredvid bilden? När jag lägger in bilder så blir texten antingen ovanför eller under.
Vore tacksam för svar :)
/Frida

2008-03-29 @ 23:41:43
URL: http://fridafunderingar.blogg.se

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback