Söndag

Godmorgon!

Usch, inatt var kyle inte rolig, eller aa imorse vid 4 då vaknade han varje halvtimma, han har blivit förskyld, jag tror vi har det för kallt här fastän vi har alla element på högsta :O
Både jag och Jonte blir jätte täppta i näsan på morgonen för det är så kallt i sovrummet :/ aja.

Nu har jonte precis gått upp, jag la kyle för han brukar alltid sova vid denna tiden men han ville absolut inte de bara vände sig på mage och ställde sig i krypställning och stod där och gungade :P Så jonte gick upp med honom :P

Vi tar liksom honom varannan dag när Jonte är ledig så båda får sova ut en dag :)

Idag ska vi handla lite mat till kyle, sen ska vi nog inte göra så mycket, det är skit fint väder ute med sol och allt man kan tro att det är jätte varmt ute men sen kollar man på termometern så är de -5 :P


Igår var vi hemma hos mamma och åt påskmiddag, skiit gott nästan som julmat ju ;) Sen fick vi påskägg alla barnen + jonte :P Och kyle fick enliten kyckling som han blev jätte glad över :P Han var vaken hela tiden vi var där han ville inte sova :P Men han var inte jobbig för de, han var glad nästan hela tiden, förutom när Pontus kompis sa "är DU rädd för mig?"  då blev han lite gnällig :P

Aja men nu har jag druckit upp min capuccino så ska gå och vara social mot jonte om de nu går eftersom han kollar på simpsons :P

Kommentarer
Postat av: Alinne

Åh vad söt header :)


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback