Måndag

Heejsan!

Nu har jag varit skiit dålig på att uppdatera ^^ aja här kommer lite om vad som har hänt i helgen :P ;

Fredag;
Så tvättade vi och städade, sen kom Jessica och mange hit och vi kolladepå Förtrollad och åt pizza -.- oonyttigt :((

Lördag;
Hälsade på hemma hos Jontes morbror sen handlade vi på willys i flygstaden :P

Söndag;
Andy och josse kom hit en sväng, sen gjorde vi ingenting bara kollade på tv :P haha och sov ^^


Idag vaknade kyle halv sex :P fick mat och så låg han i sin säng till typ 20 över så bytte jonte på honom sen la han honom i sängen igen så gick vi upp vid 7 :) Sen somnade han igen vid 8 och jag med när jag la honom så vi sov till halv 10 ^^ haha.

Sen fick han mat, rotfrukter med kalvkött tror jag det var :P sen mango med yoggi till efterätt :P Och nu sover han igen :P hihi

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback