Lördag

image249God morgon allihopa!

 Idag vaknade kyle faktiskt halv sju :) Så lite sovmorgon fick man iaf ^^ Plus att Jonte tog honom en liten stund för han inte kunde somna om, men jag märkte att han var lite sur för han fick ta honom. Det skulle egentligen jag göra idag. men han var så pigg så han kunde de sa han :P Sen när jag gick upp så tittade jag ut och såg inget trevligt väder...Helt molnigt :/ Tråkigt. Kanske därför man är lite extra trött idag? Jo det tror jag.

Jonte sover fortfarande han är lite sjuk, hosatar har ont i halsen och ögoninflamation..:/ Stackare.
Kyle har precis sovit sin lilla stund nu på morgonen. Så om en timma ungefär så ska han få lunch. Sen kommer Pontus hit!
Ikväll ska vi förmodligen hem till mange och jessica :) Jonte och mange ska spela guitar hero :P
Jag funderar på vad vi kan äta idag, någon som har en idé?

Ne nu måste jag gå och dricka lite kaffe så jag blir pigg!

Kommentarer
Postat av: E och J

god morgon :) sovit gott?


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback