Lördag - Påsk

Hejsan!

Idag ska vi hem till mamma och äta påsk mat :) det ska bli gott.
Kyle ligger och sover just nu och Jonte spelar lite guitar hero :P Jag ska snart göra mig iordning för ska hem till mamma vid 3.
Annars så ska vi nog inte göra så mycket idag, bara ta det lugnt nu när jonte är ledig. Kolla på någon film kommer vi säkert göra :P

Kyle står bara och gungar i krypställning än så länge , men förhoppningsvis så kommer det snart att han kryper :P han rullar och "pratar" som bara den :P Kan kan sitta hur länge som helst själv också, och så har han lärt sig hur gåstolen fungerar :P  Han sover 2 gånger per dag långa stunder :) Sen sover han hela nätterna fortfarande vaknar bara till om han hamnar på mage så då får man hjälpa honom till rygg igen så vänder han sig på sidan och somnar om på direkten :)

Nej nu ska jag gå och göra mig iordning :)

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback