´

Åh, jag drömde en sån konstig dröm. Så när jag vaknade var jag arg på Jonte :(. Hade ont i magen för det kändes så verkligt :P haha.

Jag drömde att Martina hade bjudit med mig till USA, för att kolla på fotboll. Så körde Jonte oss till flygplatsen.
När vi var framme så började dom bråka, så frågade jag va de va, så svarade jonte att hon hade tagit sönder hans karmrem så sa han om du följer med så är det slut. Jag bara a men då är det slut då och kastade en stubbe på honom. Sen smög jag och Martina förbi honom och ställde oss där vart båten (helt plötsligt var det en båt som skulle komma och inte ett flygplan) skulle komma. Så stod jonte ovanför (det var två våningar) så jag ropade på honom flera gånger men han bara ignorerade mig. Sen så ropade jag lite till men då hade han somnat så sa en tjej som stod jämte honom och typ höll om honom att han sov. Sen vaknade han och jag ropade lite till men han bara ignorerade mig.

Sen vaknade jag för Kyle gnällde lite. Men det var en heelt konstig dröm :P Hatar när mandrömer något sånt :/ Man mår verkligen dåligt på riktigt sen när man vaknar på morgonen :O

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback