Lördag

Hej

Just nu kollar vi på den orkan filmen på 6an. Kollade nyss klart på cold case.
Jonte är på toa just nu och jag sitter här och väntar på att sex and the city filmen ska bli klaaar, lång tid kvar :(( två filmer har redan laddats klart men ingen av dom har funkat :(

Idag har vi bara tagit det lugnt sov till 1 hihi. Kyle var hos Mona för vi var på fest i går. På en fotbollsplan med partytält och skit bra ljud. Skit kul :D
Först åkte vi ju till veinge åt jordgubbstårta och marängswisch eller hur de stavas xD klädde midsommarstången också. Sen åkte vi till Rogers stuga, åt grillat och massavis med godis och chips, sen dansade vi lite bugg jag och Jonte sen jag och TIntin :P Köpte 10 lotter fick 3 vinster och 2 nya lotter :P . Sen åkte vi då till sture på fest.

Innan när jag skulle diska oljeburken som vi har olja i , så skulle jag skruva av korken, så skar jag mig på den , det blev ett jätte långt skarsår inte så djupt men de sved som fasen, och blödde :(

Nu börjar det på tvn.!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback