..

Hejsan!

Nu sitter jag är trött som fan, kyle sover och Jonte spelar tvspel med kristian.
Dom ska snart ut och fiska ål. Då ska jag gå och lägga mig och sooova! Somnar kanske i soffan sen.

Iaf, idag har vi varit på stranden med Malin, chrille och neo. Kyle badade lika bra som igår, men igår badade han lite längre!
Skit varmt har det varit ute idag, kyle var mest grinig hela dagen för att det har varit så varmt ute. Kollade på en termometer som visar klockan också vid en mack, så stod de att de var 40 grader i solen..den termometern brukar alltid visa under 20 grader så blev lite chockad när man såg de.
Senare på kvällen så åkte vi hem till Malin och chrille och grillade hamburgare det var skitgott :D sen stack vi hem så pojkarna kunde sova.

Jag ska snart slå  in lite presenter till kyle sen hade jag tänkt lägga mig i soffan!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback