---

Godkväll!

Sitter här just nu och gör ingenting, eller jag pratar med Martina på msn.
Kyle somnade vid halv åtta, han vaknar till och gråter då och då..vet inte vad det är med honom, kanske har ont i magen :S.
Han hade iaf feber igår, men inte idag :( får hoppas att det blir bättre.

Imon ska jag baka kanelbullar som vi ska ha på kalaset. På söndag är det redan kalas, herregud.

På torsdag ska vi till gekås och handla lite grejer, ska bli kuul. Förhoppningsvis så hänger Malin och Chrille med också :D.

Idag så städade jag kyles blivande rum, rensade ut allt skit och det som inte ska vara här inne. Ska bara gå ner med tre kartonger i källaren sen är de bara tapetseringen kvar sen är de klart här inne :D och så ska vi handla lite nya möbler hit också , som en bokhylla och en byrå :) Det kommer bli så fint här sen :D


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback