onsdag

Igår var jag och Jonte tillsammans i 2 och ett halvt år :) vi tittade på film och beställde pizza och bara mös :)

Kyle har som sagt fått sin första tand, och nu är han helt galen ska bita i allt och är helt aggresiv när han får en leksak för den ska direkt ini munnen :P hahaha söting.

I nyår så var vi hemma hos anton, åt mat och så med alla kusinerna + flickvänner :) Detta året hade alla kusinerna en flickvän :P det var kul :D

Och idag ska jag bara plocka undan i vardagsrummet som blir stökigt på en gång för man är där hela tiden:P sen ska jag bara ta det lugnt:P är trött idag ^^ haha. Saknar jonte som fan också :p tråkigt att han har börjat jobba igen :((.
Jag tycker det är okej att sakna någon, även om man bor tillsammans och träffas varje dag så tycker jag att det är okej att man saknar den personen när den är borta, inget fel med det alls, det är inte mesigt eller någonting den som tycker det är bara konstig. Som inte saknar sin egna pojkvän, när dom inte är...tss.

Nej nu måste jag dricka cappucino så jag blir pigg ^^ Och jag tror  INTE att jag är  vuxen för att jag dricker kaffe ^^ xD eller städar :) hahahahhhahahaha. aa men återkommer senare :) Puss hej

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback