Duktig kille

Igår somnade kyle vid kvart över 9 på kvällen och sov hela natten :) Så duktig han är :)
Det var också lite kul att Neo och Kyle tajmade varandra så himla bra:P När kyle sov sov neo och när kyle vaknade så vaknade neo :P Sen badade dom samma dag, sen efter de så dammsög både jag och malin köket xd haha. Lite kul ändå ^^

Åh jag vill träffa Neo och Malin nu, vill se hur stor Neo har blivit, och så vill jag se hur dom reagerar när dom träffar varandra :P Vad dom gör osv.

Idag vaknade kyle klockan 8 :) har inte alls varit så grinig som innan, sen somnade han vid 9 ikväll och vaknade snabbt vid halv 10 - 10 och ville ha nappen och ändra ställning, för att han hade vridit sig i sömnen så han låg rak mot andra hållet eller vad man ska säga :P
Han fick förresten smaka välling idag för första gången, de gillade han åt upp så mycket han orkade fort som fan :P hahah. Men sen när han fick i sig lite mer än vad han ville så såg han riktigt äcklad ut xD det såg kul ut xD hahaha. Ja men hoppas han gillar vällingen imon med :P

Nej nu ska jag sova. God natt folk!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback