African queen

Såg nyss på en film som heter "Phat girlz" den var faktiskt skitbra:P speciellt  den låten som kom sist eller aa lite då och då när hon träffade den killen :)Jag fastnade för den på direkten :P

Idag är det ju skit fint väder :D sol och inget blåsigt väder som igår :P Men ändå sitter jag här inne...

Kyle sover just nu har gjort det i typ 1 timma :) Han kan sitta nu på riktigt alltså inte några sec utan minuter :) Igår satt han minns 10 min själv :P men sen tittade han upp för mycket sådå tippade han bakåt :P haha.
Aa men iaf. han somnar jätte duktigt nu för tiden och sover hela nätterna, man måste bara hjälpa han från mage till rygg om han råkar väna sig, för han kan inte riiiktigt vända sig från mage till rygg , visst det händer då och då men han kan inte det i sängen än :P hehe.
han lär sig så mycket på bara några dagar min lilla bebis, saknar när han var en mini såg några bilder poå honom innan, han är inte ens lik:P haha såg en bild när jag ammade honom cokså, ååh det var så mysigt :) saknar ändå. men inte det onda i bröstvårtorna :S

Igår var jag hemma hos mIchelle, sen var jag tvungen att sticka hem för mange och jessicas bil krånglade så jonte fick åka och hjälpa dom:P Sen när dom kom tillbaka åt vi tacogratäng och kollade på en film med Jack black :) Den var bra :) :P

Idag ska vi tvätta, och ta det luuugnt, börjar redan bli trött xD hahaha.

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback