Söndag

Nu är datorn på för första gången på hela helgen :P

I helgen har vi bara myst jag och Jonte, Kyle har varit hos Mona i helgen för att i fredags gick vi på bio sen skulle jonte göra en överraskning till mig och det blev en skiit god middag med ljus och vin :D Sen kollade vi på Stockholm boogie, den filmen som vi förlovade oss till :D
Och igår så gjorde jag mat till Honom, sen badade vi med ljus och rosblad, Helgen har i stort sätt varit den bästa hittills :)

MEN så klart så ska det alltid vara något, och denna gången var det att Kyle fick skit hög feber när han var hos Mona. Jag har ju berättat om ögat..
Så hon ringde och berättade att han hade 39.4 graders feber och var jätte slö och hängig. Så vi ringde till akuten och så sa dom att vi skulle åka dit med honom.

Så när vi kom in så fick vi vänta en liten stund, sen kom läkaren och kollad epå honom, han kollade tempen på honom han hade 39.4 graders feber så han fick en panodil, sen vägde dom honom, sen fick vi vänta igen så när läkaren kom efter ca 2 timmar så såg dom att han hade halsfluss och så var han lite röd i ena örat, så vi ska ge honom pencilin (?) i 7 dagar och en högre dos av panodil. Så för hoppningsvis så blir han bättre :)

 
Nu har vi precis ätit pizza, och ben är på väg hem :) sen ska vi sova, jag börjar bli trött!!

Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback