Onsdag - fråga olle

Yes, idag kommer fråga Olle, älskar. Martin är så snygg xD haha. Han är det:O
Iaf, Laura kommer hit en liten stund seen. så ska hon få leka lite med kyle :P

Just nu ligger han och bankar med en sån tuggrej i golvet:p och skriker som vanligt ^^ hihi.
Inatt fick han sova i vår säng, för han ville verkligen inte somna i sin egna säng :/ så jag lahonom i vår, så somnade han på direkten nästan. Och sov ända till halv nio nästan :I fick en chock när jag vaknade och det var ljust ute ^^ men har sovit rätt dåligt hittade inte någon skön ställning att sova på hade en sån liten plats att sova på :P Kyle tar fan större plats än jonte i en säng :P hahaha. Men det gör ingenting. Jag vaknade av att någon klappade mig i ansiktet inte direkt fint utan mer slåklappar :P

Men nej nu ska jag leka lite med kyle som skriker på sina leksaker för att han inte når dom :P

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback