torsdaag

Godkväll.

Nuuu kan jag varva ner, ska snart gå och lägga mig dock^^ haha.
Var ju på utbildningen innan den tog 3 timmar, myyycket att ta in på en och samma gång, jag är glad över att min handledare pratade om allt det där när jag gjorde min praktik. Men nu ska jag inte säga så mycket för jag känner på mig att jag inte kommer klara delegeringen..:/ för mycket på en och samma gång ^^ haha.

Imon ska jag jobba på eketånga hemtjänst för första gången...känns sådär^^

När jag kom hem ifrån concilia klockan halv tio, så tog jag fram kläder tills imon till mig och kyle, packade min väska och duschade, sen fixade jag och jonte mat tills idag och tills imon , sen nu sitter jag här puuuh!.

På tal om annat så vill jag göra om min design har haft denna skiiita länge nu:S vill ha en ny :(

Nej nu ska jag sova, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback