tisdag

Godkväll!

Nu sitter jag här och dricker blåbärssoppa gott som satan är de!.
Kom hem vid halv tio idag på kvällen.......tog bussen halv sju på morgonen jobbade till 4 sen från kvart i fem till nio ^^ känner att jag börjar få lite ont i ryggen nu faktiskt, har gått ute heeeeela dagen idag också. Imorse när jag satt och kollade lite på Ellen innan jag skulle till bussen så skakade hela soffan, och fönstrena vibbrerade. Det första jag tänkte va att tåget körde förbi hihi men sen kom jag på att vi inte har några tåg här så då fattade jag att det var jordbävning men de kändes ändå lite ovanligt eftersom vi inte har haft det här i sverige på 100 år :P

Jaa men iaf imorgon ska jag jobba från 7-15, jonte får vara hemma med kyle det tjänar vi mer på än om jag hade varit hemma medhonom^^ Sen snart så blir han väl frisk förhoppningsvis så han får komma tillbaka till dagis!

NU måste jag duscha innan jag går och lägger mig..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hur kunde du tro det var tåget egentligen haha, aldrig funnits tåg där ju hahahha:P


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback