onsdag

Alltså.....kyle vaknade tjugo i fyra 03.40!!! Jag är tröööött! efter att ha jobbat i 15 timmar i sträck nästan och rört på sig hela tiden ungefär så vill jag bara sooooooova egentligen skit länge men de kan jag inte!
Kyle är pigg...han springer runt här i vardagsrummet och skrattar.Jag försökte få honom att sova i en timma men han bara pratade och skrattade för sig själv så jag sket i det..
Jag frågade nyss om han kunde säga "kaka" och "neo" till kaka sa han "kaaka" och till neo sa han "wewe" hihih söööt! Han säger alltid "wewe" till neo så ja det måste ju vara neo på kyle ^^

Jag ska snart lägga kyle igen och se om han vill sova annars vet jag inte vad jag gör.

Kommentarer
Postat av: Anette

haha! mja, vi skyller på vagnen :)

Postat av: malin & Neo

Känner igen det där ;-) Har somnat skit många gånger i soffan när neo hållt på på nätterna :-P

2008-12-17 @ 21:21:05
URL: http://neo070902.blogg.se/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback