onsdag

Heeeeej

Onsdag reeedan, snart helg igen:O haha, Ja men så går de när man är sjuk, dagarna går sjukt fort;) hihi.
Idag ska kyle till dagis och jag jobba. Jonte är redan och jobbar men svarar inte mig på något sms som han brukar göra..:s
Idag har jag och kyle nästan bara sovit det har varit skööönt, igår var jag skiiit trött på intervjun:O hahaha som en zombie^^ Men det gick bra jag ska på utbildning på torsdag och på fredag börjar jag jobba :) Usch det kommer att bli jobbigt att åka hela vägen till söndrum men man vänjer sig och det blir bra med pengar i slutändan :)

I helgen ska vi hem till malin och chrille och äta maaat, och så ska vi nog baka hemma hos mamma tror jag :P
Och så är det luciiia juu så jag måste komma iväg och köpa en tomte dräckt till kyyle också som han kan ha på sig på lördag och julafton.

Nu ska kyle få lite mat innan han ska till dagis..Om han vill äta så att säga..

Kommentarer
Postat av: Malin & Neo

så du fick jobbet? :D Grattis!

2008-12-10 @ 15:54:20

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback