Måndag

Hej

Helgen började ju som sagt inte så himla bra..börjde med att de ringde ifrån dagis och sa att kyle hade spytt, sen hem och ta hand om honom, skulle bakat hemma hos mamma på lördagen men mamma hade ont i huvdet och kyle var fortfarande sjuk. Söndagen vaknade jag och mådde piss, spydde och hade mig så det var ju bara att stanna hemma då med, skulle egentligen hem till mona och äta kyckling. Så jonte fick tvätta och ta hand om kyle hela dagen..sen lämnade han mig och kyle i 1 timma ungefär för att hämta en mobil och lite mat ifrån mona, och det var den lääängsta timman jag har varit med om ^^ haha. Sen på kvällen så spydde kyle IGEN när han hade lagt sig..så jonte fick ta de för jag klöktes bara jag kände lukten. Sen när jonte hade fixat hans säng osv, så somnade kyle om och Jonte började må illa, sen spyr han..så nu idag så har jag och jonte legat i soffan nästan hela dagen. Mår lite bättre nu iaf, min mage känns lite konstig fortfarande.

På tal om annat, så ringde det en kvinna ifrån hemtjänsten i eketånga och frågade om jag ville komma på en arbetsintervju imorgon klockan 11 :D Så jag får hålla tummarna!

Nej nu orkar jag inte skriva mera faktiskt...Godnaatt!


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback