fredag

Goddag!

Fredag idag igen, redan gått en vecka.
Jobbade idag men så vid 12 så ringde kyles dagis och sa att jag var tvungen att hämta honom för han hade kräkt. När hämtade honom så hadehan hunnit kräka 2 gånger de sa också att vinterkräksjukan går nu så det är antagligen det. Så då får jag och jonte ställa in oss på att vi också kan få de nu när kyle har de.

Fick reda på idag att kyle har fått dagis plats inne i stan nu också, så skönt att veta. :D

Kyle sitter just nu på golvet jämte kattsi och bara tittarpå sin blöja, han mår nog inte så bra...han är helt tyst och lugn..Man märker iaf att han är sjuk för annars så är han helt tvärtom alltså helt speedad:P

Han åt lite yoggi innan, men kräkte upp det direkt efter..stackare..
Idag skulle jessica och mange kommit men de blir inte av det heller, och imon ska vi baka med mamma men vi får se hur det också blir iaf kyle mår bättre vilket jag tror att han gör och omjag och jonteinte har fått det:P

Nu ska jag lägga kyle en liten stund han går och gnuggar sig i ögonen med sin snutte.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

FHM, Moore, eller kankse Slitz?

Att (om) din pojkvänn läser herrtidningar, eller

killar i största allmänhet: Vad tycker du om det?

Det är vad Söderlund ställer sig idag under dagens

diskussionsinlägget och jag hoppas att även du vill

vara med och dela med dig av dina uppfattningar i

ämnet. Ta chansen även du att vara med och diskutera

i en av de snabbast växande bloggarna just nu.



Stort tack på förhand och ha en fortsatt underbar dag.



Att/om du gillar bloggen, betyder - massor.



Mvh


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback