Tisdag

Godmorgon!

Kyle vaknade kvart i 6 idag :O Och jag somnade 4 inatt typ -.- Bara för jag brände mig på en ungsform på ALLA fingrar.. satt med fingrarna i kallt vatten fråån 11 ca till halv 1 typ. Sen ringde jag sjukvårdsupplysningen så sa hon att jag skulle ta något ifrån frysen och linda in de i en handduk sen kyla ner fingrarna med de, de hjälpte iaf.
Sen när vi hade gått och lagt oss, så tog jag mod och tog bort isklumpen och då sved de saaatan i några sekunder sen gick de över. Det gjorde fortfarande ont men de sved inte. Helt skumt. Men skönt så då somnade jag. Idag är fingrarna liiite bättre helt ömtåliga och röda. eller ja pekfingarna är rödast sen kommer högra långfinger och ringfinger, sist tummarna. :(

Iaf om en halvtimma så ska vi börja gå mot dagis. Det ska bli kul!. Jonte duschar just nu, han är hemma idag för han ville vara med första dagen på inskolningen.
Nej nu måste jag äta något min mage svider också så hungrig den är :P

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback