SÖNDAG

Hejhopp!

Kyle somnade 8 idag. Jag har badat och målat mina naglar. Jonte är och lämnar chrille som har varit här sen 5 typ.
Vi har tvättat och plockat undan lite idag. Så det är skönt att ha lite rena kläder, ska tvätta imon igen.
Och så ska jag träffa Laura, martina och sanela imon :D var ett bra tag sen sist, runt 2 månader vi träffades allihopa men nu har de kommit hem så nu ska de ändras:D 
 
I veckan ska jag;

Träffa martina, laura och sanela
Tvätta
Skola in kyle
Städa härhemma med martina , vet inte om laura och sanela också ska vara medhar inte pratat med domän;)
Fira mamma tror jag
Till Um
Fixa dricka
Baka eller handla lite kakor och sånt till kalaset
Fest

Ja det är det.

Hehe, men nu ska jag faktiskt dricka lite bubbelvatten.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback